top of page

Общи условия
 

Payment Methods

ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН

І. Общи условия
1. Електронният магазин е собственост и принадлежи на фирма „Сани Ауто” ЕООД, ЕИК:201358803 с адрес на регистрация: гр.Пловдив, ул. Стоян Михайловски 19. Ние сме директни вносители и дистрибутори на продуктите, които предлагаме.
2. Общите условия дефинират правните взаимоотношения, които настъпват при покупка на артикули от посочения онлайн магазин, между “Сани Ауто” ЕООД от една страна, наричан за краткост ДОСТАВЧИК и потребителя-клиент от друга, наричан по-долу за краткост КЛИЕНТ.
3. Натискането на бутона „ПОРЪЧАЙ“ се счита за израз на съгласие с посочените условия за ползване на електронният магазин.
4. Фирма “Сани Ауто” ЕООД запазва правото си да променя настоящите условия по всяко време, без да е нужно предварително известие. Поправените условия влизат в сила след публикуването им на сайта.

ІІ. Цени
1. Всички цените в интернет магазина са с включено ДДС.
2. Обявената цена на продукта не включва цената на доставка, ако има такава. Цената за доставка се добавя към обявената за продукта цена.
3. Цените в интернет магазина могат да бъдат сменяни от ДОСТАВЧИКА по всяко време без предварително уведомяване на страницата на магазина. КЛИЕНТЪТ заплаща цената, която е обявена в момента на правене на поръчката.

ІІІ. Поръчки
1. С натискането на бутона „Поръчай”, КЛИЕНТЪТ става автоматично страна по настоящия договор, както е описано в ЗЗП (Закона за защита на потребителите).
2. Дадена стока се счита за поръчана или заявена от КЛИЕНТА, след като КЛИЕНТЪТ е получил имейл, че поръчката е приета. Ако до 72 часа КЛИЕНТЪТ не получи имейл със съобщение, че поръчката му е приета и е в процес на обработка, то дадената стока се счита, че не е поръчана.
3. При некоректен телефон или адрес за доставка, поръчката се счита за анулирана и няма да бъде доставена.

ІV. Доставка
1. ДОСТАВЧИКЪТ се задължава да достави продуктите без дефект, поръчани в интернет магазина на КЛИЕНТА в указаните по-долу срокове.
2. КЛИЕНТЪТ се задължава да осигури достъп на извършващия доставката на посочения от него адрес.
3. Доставката се извършва от куриер на фирма „Еконт” или “Спиди” по желание на клиента, спрямо цените и работното време на фирмата.
Поръчки приети през почивните дни се изпълняват през първия работен ден. Поръчки, приети до 10ч. в работен ден,  се изпълняват в рамките на деня. Поръчки, приети след 10ч., се изпълняват в рамките на следващия работен ден.
4. Срокове за доставка, при условие, че адресът и телефонът на КЛИЕНТА са потвърдени в деня на поръчката, са:
от 1 до 3 работни дни и по график за обслужване на населените места на куриерска фирма „Еконт експрес” или “Спиди”
5. Ако КЛИЕНТЪТ не осигури достъп до обявения адрес за доставка, поръчката се счита за отказана. При желание от страна на КЛИЕНТА поръчката може да бъде извършена и след изтичане на срока за доставка, но само при условие, че КЛИЕНТЪТ заплати разноските по транспорта и доставката от предходният неуспешен опит.
6. ДОСТАВЧИКЪТ не носи отговорност за забавяне на поръчката по вина на куриерската фирма.

V.Плащане
1. Плащането се извършва чрез наложен платеж, като сумата се заплаща в момента на получаване на поръчката на куриера.

VІ. Отказ и връщане на заявена и доставена стока
1. Съгласно ЗЗП, чл, 55, КЛИЕНТЪТ има право да се откаже от закупената стока в 14 (четиринадесет) дневен срок от получаването й, без да дължи компенсации, в случай че стоката е в търговски вид без нарушена опаковка. В този случай ДОСТАВЧИКЪТ е длъжен да възстанови на КЛИЕНТА в пълен размер заплатените от него сума не по-късно от 30 дни, считано от датата, на която потребителят се е отказал от стоката. В този случай транспортните разходи са за сметка на КЛИЕНТА. Сумите се възстановяват в брой, чрез наложен платеж.

 Потребителят е длъжен да съхранява получените от ДОСТАВЧИКА стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия съгласно Закона за защита на потребителите.

ДОСТАВЧИКЪТ има право да откаже връщането на продукт, съобразно действащото законодателство.
2. При връщане на закупена стока транспортните разходи са за сметка на КЛИЕНТА и не се възстановяват.

VІІ. Рекламации
Рекламации могат да се правят от КЛИЕНТА, в случай че:
1. Доставената стока не съответства на поръчаната от КЛИЕНТА.
2. Доставената стока има производствен дефект.
3. Цената, обявена в сайта не съвпада с цената, която КЛИЕНТЪТ трябва да заплати, като транспортните разходи не се включват в тази цена
4. Не е спазен срока за доставка, обявен в чл IV, ал. 4 на настоящия договор.
5. Рекламации по горепосочените точки се извършват само в момента на доставката.
6. При рекламации по горепосочените точки, транспортните разходи се поемат от КЛИЕНТА.
7. Извън изброените случаи, клиентът няма право да откаже да получи и заплати поръчаната от него стока. В противен случай той дължи заплащане на извършените разходи за доставка и връщане на стоката, съгласно чл. VII
9. Рекламации се приемат по – телефон или на място, като КЛИЕНТА посочва причините за предявената рекламация. ДОСТАВЧИКЪТ си запазва правото да не приеме рекламация на КЛИЕНТА, ако тя е се счете за неоснователна, съгласно действащото законодателство на РБ.
10. ДОСТАВЧИКЪТ е длъжен да уведоми КЛИЕНТА за становището си на посоченият от него телефон или имейл, в 14 (четиринадесет) дневен срок от получаване на рекламацията.

VІІI. Отговорност за вреди

1. ДОСТАВЧИКЪТ не носи отговорност при пълно или частично неизпълнение на договорните си задължения поради непреодолима сила, случайно събитие, извънредна ситуация, технически проблем, разпореждане на компетентен държавен органи или друга обективна причина, която не може да му бъде вменена във вин
2. ДОСТАВЧИКЪТ не носи отговорност за вреди, причинени на Потребителя от трети лица, с които Търговецът няма договорни отношения.
3. ДОСТАВЧИКЪТ не носи отговорност за вреди от коментари, мнения и публикации на трети лица относно продуктите на страницата, включително и за увреждане на здравословното състояние на Потребителите, вследствие на подобни мнения и публикации.

IX. Защита на личните данни 
1. Приемането на настоящите Общи условия КЛИЕНТА дава безсрочното си изрично и безусловно съгласие предоставените от него лични данни да бъдат събирани, съхранявани, обработвани и използвани от ДОСТАВЧИКЪТ и/или упълномощени от него трети лица, включително, но не само: дружества извършващи куриерски или сервизни услуги, банки и др., за целите на изпълнението на договора за продажба от разстояние и доставка на поръчана стока.
2. Правилата относно видовете лични данни, които се събират и обработват от ДОСТАВЧИКЪТ, целите и срока на тяхното съхранение, предоставянето на достъп на трети лица до тях, както и правата на субектите на лични данни са уредени в Политика за защита на личните данни.
/1/. Потребителят се съгласява, че ДОСТАВЧИКЪТ има право да изпраща електронни съобщения към него, включително и информационни бюлетини или предложения за покупка на стоки, докато е налице регистрация на КЛИЕНТА на интернет страницата на ДОСТАВЧИКЪТ.
/2/ С приемането на настоящите Общи условия КЛИЕНТА изразява изрично съгласие по смисъла на чл. 6, ал. 1 и ал. 4 от Закона за електронната търговия да получава търговски съобщения по ал. 1 на този член.

X. Разрешаване на спорове
1.Възникналите спорове се разрешават между страните в дух на разбирателство и взаимни отстъпки, а при невъзможност от компетентния български съд. 
2. Адрес за жалби и сигнали до „Сани Ауто“ ЕООД:  e-mail: saniauto@abv.bg

bottom of page